Recent Articles
הרשאות מיקרופון בדפדפן
כאשר משתמשים בטלפון האינטרנטי (WEB Phone) במערכות Axiom או Matrix, יש לוודא שהמיקרופון מאופשר בדפדפן. 1. לחצו על סמל המידע של האתר שנמצא בפינה השמאלית העליונה (או ימנית, בדפדפן בעברית) של שורת הכתובת: 2. לחצו על הגדרת מיקרופון כדי לאפשר אותו: 3. לאחר ...
כיצד להצטרף לחיבור תמיכה מרחוק ב-Zoho
כדי להצטרף להפעלת תמיכה מרחוק ב-Zoho, אנא עקוב אחר השלבים הבאים: כיצד להתחבר לחיבור תמיכה מרחוק ב-Zoho 1. פתח את הקישור שסופק לך על ידי נציג/ת התמיכה. 2. הזן את שמך ולחץ על "הצטרף להפעלה" (Join Session). 3. לחץ על כפתור "הסכמה והורדה" (Agree and ...
מחיקת מטמון (Cache) ועוגיות (Cookies)
Google Chrome מחיקת קובצי מטמון (Cache) ועוגיות (Cookies) תמחק גם את ההגדרות האישיות שלך באתרים (כולל שמות משתמשים וסיסמאות) אם תבחר בכך. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי אתרים מסוימים עלולים להיטען לאט יותר לאחר המחיקה, מכיוון שהתמונות והמידע צריכים להיטען ...
אקסיום - דוחות - שיחות אפקטיביות
מאמר זה יספק לך מידע נוסף אודות הגדרת שיחות אפקטיביות בדוחות. הערה: אם אין לך גישה להגדרה זו, ייתכן שאינך מנהל מערכת (Admin) או שאין לך את ההרשאות הנדרשות תחת המשתמש הנוכחי שלך. 1. תחילה, נווט אל דוחות (Reports) בצד השמאלי של התפריט ולאחר מכן לחץ על ...
אקסיום - דוחות - לשונית שיחות
מאמר זה יספק לך מידע נוסף על סעיף השיחות בדוחות. דוח השיחות מאפשר לך לסקור את כל השיחות שבוצעו דרך Axiom וכן להאזין להקלטות השיחות. 1. נווט לסעיף הדוחות מצד שמאל ולאחר מכן ללשונית שיחות. 2. לחץ על שיחות גולמיות (Raw Calls) כדי לקבל תצוגה מקיפה הכוללת ...