Recent Articles
כיצד ליצור הכרזה
כדי להגדיר וליצור הכרזה, אנא בצעו את השלבים הבאים: 1. נווטו אל מקטע הקול תחת הגדרות ולאחר מכן לחצו על מקטע ההכרזות: 2. צור הודעה חדשה על ידי לחיצה על כפתור "צור חדש": 3. שנה את שם ההודעה על ידי לחיצה על השדה "שם *": 4. בחר הקלטה על ידי לחיצה על ...
הרשאות מיקרופון בדפדפן
כאשר משתמשים בטלפון האינטרנטי (WEB Phone) במערכות Axiom או Matrix, יש לוודא שהמיקרופון מאופשר בדפדפן. 1. לחצו על סמל המידע של האתר שנמצא בפינה השמאלית העליונה (או ימנית, בדפדפן בעברית) של שורת הכתובת: 2. לחצו על הגדרת מיקרופון כדי לאפשר אותו: 3. לאחר ...
כיצד להצטרף לחיבור תמיכה מרחוק ב-Zoho
כדי להצטרף להפעלת תמיכה מרחוק ב-Zoho, אנא עקוב אחר השלבים הבאים: כיצד להתחבר לחיבור תמיכה מרחוק ב-Zoho 1. פתח את הקישור שסופק לך על ידי נציג/ת התמיכה. 2. הזן את שמך ולחץ על "הצטרף להפעלה" (Join Session). 3. לחץ על כפתור "הסכמה והורדה" (Agree and ...
מחיקת מטמון (Cache) ועוגיות (Cookies)
Google Chrome מחיקת קובצי מטמון (Cache) ועוגיות (Cookies) תמחק גם את ההגדרות האישיות שלך באתרים (כולל שמות משתמשים וסיסמאות) אם תבחר בכך. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי אתרים מסוימים עלולים להיטען לאט יותר לאחר המחיקה, מכיוון שהתמונות והמידע צריכים להיטען ...
אקסיום - דוחות - שיחות אפקטיביות
מאמר זה יספק לך מידע נוסף אודות הגדרת שיחות אפקטיביות בדוחות. הערה: אם אין לך גישה להגדרה זו, ייתכן שאינך מנהל מערכת (Admin) או שאין לך את ההרשאות הנדרשות תחת המשתמש הנוכחי שלך. 1. תחילה, נווט אל דוחות (Reports) בצד השמאלי של התפריט ולאחר מכן לחץ על ...