אקסיום - איך מוסיפים משתמש חדש

אקסיום - איך מוסיפים משתמש חדש

ודא שיש לך הרחבה. (לחץ כאן כדי ללמוד כיצד להוסיף משתמש חדש)


כדי ליצור משתמש חדש עליך לעבור לדף ההגדרות ולכרטיסייה משתמשים.




לאחר מכן לחצו על "משתמש חדש" והוסיפו את השם, האימייל, הסטטוס, סוג התוסף*, בחרו איזה סיומת תרצו להקצות למשתמש החדש, בחרו אם ברצונכם להשתמש ב-force login** או לא, בחרו מה סוג המשתמש שאתה רוצה ליצור ולאיזו קבוצה אתה רוצה שיוקצה.

* -סוג ההרחבה יכול להיות SIP- שאמור להיות מוגדר במכשיר softphone או טלפון IP או אינטרנט - שניתן להשתמש בו רק מלוח המחוונים של המשתמש, ללא צורך ב-softphone.

** - תכונת ההתחברות הכרח דוחפת את המשתמשים להיכנס ללוח המחוונים. אם ה-Force login נמצא ב-True, אזי המשתמש יוכל לבצע ולקבל שיחות רק אם הוא/היא מחוברים ללוח המחוונים.

    • Related Articles

    • אקסיום - כיצד לערוך פרטי משתמש

      על מנת לערוך את פרטי המשתמש, בצע את השלבים הבאים: 1. עבור אל "הגדרות" 2. לחץ על הכרטיסייה "משתמשים". 3. בחר את המשתמש שברצונך לערוך ולחץ על "תמונת העיפרון" בקצה הימני של השורה. 4. ערוך את ה"שם", "אימייל" וכו'. 5. לחץ על כפתור "שמור".
    • אקסיום - איך לשנות סיסמה לשלוחה

      :כדי לשנות את הסיסמה של השלוחה שלך שינוי סיסמה לשלוחה 1. עבור אל " הגדרות " 2. לחץ על "שלוחות" 3. בחר את השלוחה שעבורה תרצה לשנות את הסיסמה ולחץ על "תמונת העיפרון" בקצה הימני של השורה. 4. בצד ימין של השדה "סיסמה" , לחצו על כפתור הרענון הקטן וסיימתם, ...
    • אקסיום - תא קולי

      מאמר זה יראה לך כיצד לגשת להודעות הקוליות שלך: 1. תחילה נווט אל לוח המחוונים של אקסיום: 2. לחץ על סמל הדואר הקולי בפינה השמאלית העליונה: 3. מכאן תוכל לראות כל הודעה קולית שיש לך:
    • אקסיום - הגדרות תנאי זמן

      1. לחץ על "הגדרות" כדי לנווט לדף ההגדרות בצד שמאל של המסך. תוכל לראות את כרטיסיית ההגדרות רק אם יש לך הרשאות אדמין. 2. לחץ על "תנאי זמן" כדי לנווט לכרטיסיית תנאי הזמן. 3. לחץ על "הוסף תנאי זמן" כדי ליצור תנאי זמן חדש. 4. לחץ על "שם" כדי לבחור את שם ...
    • אקסיום - הגדרות טלפון

      כדי להגדיר את המספרים החדשים שלך, בצע את השלבים הבאים: 1. לחץ על הגדרות כדי לנווט לדף ההגדרות בצד שמאל של המסך ולנווט לקטע מספרי טלפון: תוכל לראות את כרטיסיית ההגדרות רק אם יש לך הרשאות אדמין. 2. מכאן תוכל לראות את המספרים המוקצים כעת, כמו גם מספרים ...