מטריקס - סטטיסטיקה ודוחות - היסטוריית שיחות
1. לחץ על "היסטוריית שיחות" כדי לנווט בכרטיסייה היסטוריית שיחות בדוחות מטריקס.
2. בחר עבור אילו מסעות פרסום תרצה לקבל דוח.
3. לחץ על השדה "תאריך" כדי לבחור לאיזה תאריך תרצה לקבל דוח.
4. לחץ על השדה "חפש שם, טלפון" כדי לחפש מספר או שיחה ספציפיים.
5. לחץ על לחצן זה כדי לסנן את מדדי ה-KPI הזמינים שברצונך לנטר.
6. לחץ כאן כדי להוריד, להעתיק או להדפיס את הדוח שלך.
7. ניתן ללחוץ על ליד כדי לערוך את ההפניה הספציפית.
8. לחץ על התפריט הנפתח הצג כדי לבחור כמה ערכים תרצה לראות.
Related Articles
מטריקס - סטטיסטיקה ודוחות - שיחות
1. לחץ על "שיחות" כדי לנווט אל הכרטיסייה דוחות שיחות. 2. לחץ על "סטטוס" כדי לבחור עבור אילו KPIs תרצה לקבל דוח. נ.ב: אתה יכול לבחור מספר אפשרויות. 3. לחץ על השדה "מסננים לפי" כדי להחיל מסנני מסע פרסום. 4. לחץ על השדה "תאריך" כדי לבחור את מסגרת הזמן ...
מטריקס - סטטיסטיקה ודוחות - תזמון דוחות
1. לחץ על "מתוזמנת" בצד ימין כדי לנווט לדף הדוחות המתוזמנים. 2. לחץ על השדה "חפש בכל דבר..." כדי לחפש כלל שכבר נוצר. 3. כאן אתה יכול לעקוב אחר הכללים המתוזמנים שלך. 4. לחץ על "פעולות" כדי לערוך או למחוק כלל. 5. לחץ על "צור" כדי ליצור כלל לוח זמנים ...
מטריקס - הגדרת כללים עבור שיחות נכנסות
כברירת מחדל, למספרי המטריקס שאתה מוסיף לחשבונך אין כללים נכנסים (המשמשים לשיחות נכנסות) מוגדרים מכיוון שהם לפי העדפתך, לכן עליך להגדיר אותם אם אתה זקוק לשיחות נכנסות. ניתן לעשות זאת על ידי ביצוע השלבים הבאים: 1. נווט אל ההגדרות מלוח המחוונים של ...
מטריקס - סטטיסטיקה ודוחות - לשונית סוכנים
1. לחץ על "סוכנים" כדי לנווט ללשונית הסוכן של מדור הדוחות במטריקס. הוא ממוקם בצד שמאל של המסך כאפשרות תפריט. 2. לחץ על השדה "מסננים לפי משתמש" כדי לחפש משתמש ספציפי. 3. לחץ על השדה "תאריך" כדי לבחור את מסגרת הזמן של דוח זה. 4. לחץ על השדה "חפש כל ...
מטריקס - לידים
1. לחץ על "לידים" בצד שמאל כדי לנווט לכרטיסיית הפניות. 2. לחץ על השדה "חפש" כדי לחפש טלפון ספציפי, שם, מזהה לידים וכו'. 3. לחץ על השדה "מסננים לפי רשימות או מסעות פרסום" כדי להחיל את המסננים עבור מסע פרסום או רשימה ספציפיים. 4. לחץ על "ייבוא" כדי ...