General
הרשאות מיקרופון בדפדפן
כאשר משתמשים בטלפון האינטרנטי (WEB Phone) במערכות Axiom או Matrix, יש לוודא שהמיקרופון מאופשר בדפדפן. 1. לחצו על סמל המידע של האתר שנמצא בפינה השמאלית העליונה (או ימנית, בדפדפן בעברית) של שורת הכתובת: 2. לחצו על הגדרת מיקרופון כדי לאפשר אותו: 3. לאחר ...
כיצד להצטרף לחיבור תמיכה מרחוק ב-Zoho
כדי להצטרף להפעלת תמיכה מרחוק ב-Zoho, אנא עקוב אחר השלבים הבאים: כיצד להתחבר לחיבור תמיכה מרחוק ב-Zoho 1. פתח את הקישור שסופק לך על ידי נציג/ת התמיכה. 2. הזן את שמך ולחץ על "הצטרף להפעלה" (Join Session). 3. לחץ על כפתור "הסכמה והורדה" (Agree and ...
מחיקת מטמון (Cache) ועוגיות (Cookies)
Google Chrome מחיקת קובצי מטמון (Cache) ועוגיות (Cookies) תמחק גם את ההגדרות האישיות שלך באתרים (כולל שמות משתמשים וסיסמאות) אם תבחר בכך. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי אתרים מסוימים עלולים להיטען לאט יותר לאחר המחיקה, מכיוון שהתמונות והמידע צריכים להיטען ...
כיצד לאפשר חלונות קופצים בדפדפן
לפעמים אתה עשוי לדרוש לאפשר חלונות קופצים כדי להשלים פעולות מסוימות, כגון תשלומים. 1. פתח את Google Chrome ולחץ על 3 הנקודות בצד ימין למעלה ובחר "הגדרות": 2. לחץ על "פרטיות ואבטחה" ולאחר מכן על "הגדרת אתר" מימין: 3. גלול מטה לקטע תוכן ולחץ על "חלונות ...